dinsdag 2 oktober 2007

Tobias jungleavonturen

Ik ben met het vliegtuig naar de jungle geweest. We vlogen in een klein vliegtuig met twee mensen naast elkaar.
Met een boom gemaakt van boomstammen zijn we naar een dorpje gevaren. Daar maakten ze olie van nootjes, eerst open hakken, toen bakken en daarna koken. Ze bakten de nootjes op een grote plaat en roerden met een hark. Ze branden hout voor het vuur onder de bakplaat.
We zijn naar de sula geweest daar was stroming en daar kon je lekker zwemmen met de stroom mee. Ertegenin was wel te moeilijk.
We zijn ook gaan wandelen in de jungle maar daar kwamen allerlei steekvliegen die prikten zelf door onze sokken heen en dat komt omdat er hele kleine gaatjes in je sok zitten.
Ik heb lekker bij de rivier gevist en vier vissen gevangen en Timon ging ze van het haakje afhalen maar ik gooide ze terug.
Ik heb met Bigoen gespeeld die daar woont en bij de boot helpt. Ik heb hem tikkertje maar dat noemen ze hier pakkertje.
Toen we thuis waren gingen we eten bij Resa en de frietjes daar waren heel lekker.

Geen opmerkingen: